Ruszamy w Polskę czyli szkolne wycieczki.

Anna Konopka SP4

26 kwietnia 2009    19:22

Dnia 20 kwietnia obie czwarte klasy wyjechały na dwudniową wycieczką do Krakowa i Wieliczki.

Najpierw pojechaliśmy do Krakowa na obiad, potem zwiedzaliśmy Wieliczkę i przeszliśmy 450 schodów w dół. Widzieliśmy wiele kapliczek różnych sławnych ludzi, wszystko było z soli. Było można tam kupić różne pamiątki z soli, niestety trochę drogie . Potem jedliśmy kolacje i zakwaterowaliśmy się w motelu . Była impreza u chłopaków ale się NIE UDAŁA .
Całą noc nikt nie spał (tak mówią), dlatego pobudka o 6.30 nikogo nie zaskoczyła. Na śniadanie był bufet szwedzki. Następnie pojechaliśmy zwiedzać Kraków, byliśmy najpierw na Wawelu w katedrze były tam groby i nagrobki wielu władców Polski i różnych sławnych ludzi . Potem wdrapaliśmy się na wieżę z dzwonem Zygmunta, ważył on 13 ton i jak się dotknęło serca dzwonu to spełniało się marzenie. W komnatach królewskich było pięknie ale trochę bolały nogi. Odwiedziliśmy wawelskiego smoka w smoczej jamie. Na Wawelu widzieliśmy wiele fajnych rzeczy. Następnie byliśmy w sukiennicach i pod pomnikiem Adama Mickiewicza na rynku. Mieliśmy na kupowanie pamiątek 20 minut . Potem byliśmy jeszcze w kościele mariackim jego sufit był 25 m w górę a ołtarz Wita Stwosza robi niesamowite wrażenie. Obiad i w drogę, wreszcie można się było zdrzemnąć. Wróciliśmy do Marek ok. 22.00. Było super tylko trochę za krótko.

uczniowie IV b sułcio i domin