25 lutego 2016 12:20
W dniu 12.02.2016 r. złożyłem w siedzibie Poczty Polskiej S.A. pismo w sprawie poprawy jakości obsługi jej klientów na terenie Marek. Pod pismem podpisało się w krótkim czasie blisko 200 mieszkańców. Przy tej okazji spotkałem się z Panem Dyrektorem przedstawiając zaistniałą sytuację. Rozmowę oceniam bardzo dobrze, więc teraz czas oczekiwania na odpowiedź. Jako optymista jestem dobrej myśli i mam nadzieję na reakcję ze strony Poczty Polskiej.
Oddany lokalnym sprawom, samorządowiec, radny powiatu wołomińskiego, społecznik.
Opinie publikowane na łamach Portalu Społeczności Marek są prywatnymi opiniami piszących — redakcja Portalu nie ponosi za nie żadnej odpowiedzialności.
Osoby publikujące w artykułach lub zamieszczające w komentarzach wypowiedzi naruszające prawo mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe - Marki, Warszawa