15 maja 2019 07:44
Mikołaj Szczepanowski - współpracuje z portalem od 2006 roku
Mieszkaniec 15 maja 2019 11:02
Pisałem już o tym kilka tygodni temu: konsultacje w przypadku Marek to czysta prowizorka, decyzje już dawno zapadły.
Już na etapie wchodzenia Marek to pierwszej strefy biletowej należało jasno i zdecydowanie oddzielić potrzeby komunikacyjne Marek od linii 738 do Radzymina. A zrobiono coś zupełnie odwrotnego, zlikwidowano większość kursów na linii 140 aby przenieść je na linię 738.
Gdyby Marki miały "swoje" silne linie miejskie to mogłyby negocjować praktycznie dowolną trasę na terenie Warszawy. A tak jesteśmy zakładnikami podmiejskiej linii 738 i każda zmiana na liniach mareckich musi być powiązana z możliwością zmiany trasy linii 738.
Linia 738 jako podmiejska musi jeździć do najbliższej stacji metra, więc Marki są poniekąd zakładnikiem komunikacyjnym Radzymina.
agnieszka 15 maja 2019 12:15
najlepiej jakby 140 jeździlo do Wschodniego
Acdc 15 maja 2019 22:41
738 zostawić do wschodniego
140 do wileńskiego
340 do metra trocka
Adam 15 maja 2019 22:42
Może po prostu zrobić linię ekspresową która w Markach na każdym przystanku może się zatrzymywać a potem dopiero prze stacji metra, było by szybkie połączenie Marek z Warszawą.
Ach czemu tak kolej była zlikwidowana dziś była by złotym środkiem;)
Norbert 18 maja 2019 12:14
Dla kogo jest godz. 17.00 spotkania, pierwszy wersja była na 18.15 jak mamy przyjechać z pracy i uczestniczyć w spotkaniu. Przynajmniej jedną linia jeżdżąca przez Marki powinna dalej kończyć trasę na Dworcu Wschodnim.
Opinie publikowane na łamach Portalu Społeczności Marek są prywatnymi opiniami piszących — redakcja Portalu nie ponosi za nie żadnej odpowiedzialności.
Osoby publikujące w artykułach lub zamieszczające w komentarzach wypowiedzi naruszające prawo mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe - Marki, Warszawa